
Ook Gross Rating Points (GRP) genoemd. Het totaal aantal contacten in een mediaplan. Dit wordt ook wel uitgedrukt in procentpunten van een doelgroep en kan meer dan 100 bedragen. Het brutobereik is gelijk aan het nettobereik maal de gemiddelde contactfrequentie. De GRP-waarde wordt in punten uitgedrukt (1%=1 punt).
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10323

Ook Gross Rating Points (GRP) genoemd. Het totaal aantal contacten in een mediaplan. Dit wordt ook wel uitgedrukt in procentpunten van een doelgroep en kan meer dan 100 bedragen. Het brutobereik is gelijk aan het nettobereik maal de gemiddelde contactfrequentie. De GRP-waarde wordt in punten uitgedrukt (1%=1 punt).
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10323

Het totaal aantal mediumcontacten uitgedrukt in duizendtallen of een percentage van de totale doelgroep. In tegenstelling tot netto bereik worden personen die meerdere malen zijn bereikt ook meerdere keren geteld.
Gevonden op
https://www.wervingswoorden.nl/198/bruto-bereik/

Het totaal aantal mediumcontacten uitgedrukt in duizendtallen of een percentage van de totale doelgroep. In tegenstelling tot netto bereik worden personen die meerdere malen zijn bereikt ook meerdere keren geteld.
Gevonden op
https://www.wervingswoorden.nl/198/bruto-bereik/
Geen exacte overeenkomst gevonden.